Covid-19: aktuální cestovatelské informace a pravidla >> 

Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů: Hradec Králové

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Hradci Králové, pracoviště v OC, pracovní doba krátký/dlouhý týden.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Jedná se o samostatnou práci na pobočce.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup září 2022.

Prodejce zájezdů: Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů České Budějovice

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Českých Budějovicích.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Jedná se o samostatnou práci na pobočce.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Office manager

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: office manager.

Náplň práce:

  • příjem, evidence a zpracování reklamací
  • spolupráce s advokátní kanceláří, manažery a vedením CK ALEXANDRIA
  • komunikace se zákazníky (písemná, telefonická)
  • příprava, aktualizace a evidence speciálních nabídek a benefitů pro zákazníky
  • správa cestovního pojištění a vedení související administrace, komunikace s pojišťovnou
  • průběžná kontrola a aktualizace webových stránek CK ALEXANDRIA
  • spolupráce při tvorbě katalogů
  • tvorba analýz a statistik
  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
  • podpora členů vedení společnosti
  • asistentská činnost
  • samostatné plnění ad hoc úkolů

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • základní znalost anglického jazyka
  • znalost MS Excel a Powerpoint
  • koncepční a analytické myšlení
  • organizační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • schopnost pojmout velké množství různých úkolů (multitasking)
  • proaktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost, loajalita
  • praxi v oblasti administrativy a cestovního ruchu alespoň 2 roky
  • základní právní dovednosti

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: veronika.paulu@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Manager animačních programů

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: Manager animačních programů.

Náplní práce je nábor a výběr animátorů, obsazování požadovaných pozic, organizace školení, vedení lidí, související personální agenda, logistické zajištění a organizace v průběhu sezony. Do pracovní náplně spadá i spolupráce na přípravě programů a jejich realizaci.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • výborné organizační schopnosti, komunikační dovednosti, časovou flexibilitu
  • zvládnutí personalistiky a s ní související administrativy, zkušenost s vedením lidí
  • logické uvažování, kreativní přístup
  • příjemné vystupování, empatický přístup, spolehlivost
  • praxe s organizací společenských či sportovních eventů či podobných programů výhodou
  • schopnost pracovat v týmu
  • pokročilou uživatelskou znalost práce na PC podmínkou (MS Office)
  • pokročilou znalost angličtiny

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek
  • zajímavou a tvůrčí práci plnou nových zkušeností
  • dynamické prostředí
  • práci s mladými lidmi
  • možnost osobního rozvoje a prostor pro realizaci nových postupů
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: animace@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned.

Produktový manažer - destinace Bulharsko

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Celková operativa
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Řízení prodeje, tvorba nabídek
  • Podpora prodeje - školení prodejců
  • Analýza a průzkum trhu, sledování konkurence
  • Spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • Příprava podkladů pro řešení reklamací
  • Organizování informačních cest

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a vyjednávací dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Slevy na dovolené
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu veronika.paulu@alexandria.cz.

Produktový manažer - Středomoří

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Středomoří.

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Produktový manažer - Exotika

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Exotika.

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Delegát / Delegátka v Bulharsku

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: delegát - Bulharsko.

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost
  • časovou flexibilitu
  • asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem

Praxe na obdobné pozici vítaná, český a bulharský jazyk podmínkou. Termín: červen – září 2022.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu již více než 25 let
  • odpovídající finanční ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: info@alexandria.cz.

Delegát / Delegátka

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: delegát/ka
Náplní práce je přímý kontakt s klienty, asistence při odletech a příletech na letišti, pomoc při organizování výletů v destinaci, komunikace se zahraničními partnery, poskytování informací v rámci informačních schůzek, řešení požadavků klientů, příprava prezentačních materiálů.

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
  • působení v destinacích po celou sezónu (cca 4-5 měsíců)
  • znalost cizího jazyka podmínkou
  • spolupráce na ŽL
  • praxe na obdobné pozici vítaná

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zajištění cesty do / z destinace, ubytování v destinaci, telefon, cestovní pojištění
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: boris@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Recepční v Bulharsku

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: recepční - Bulharsko.

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost
  • schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost
  • asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem

Praxe na obdobné pozici vítaná, český a anglický jazyk podmínkou. Termín: červen – září 2022.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu již více než 25 let
  • odpovídající finanční ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: info@alexandria.cz.

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Naše cookies respektují Vaše soukromí


Ať navštívíte jakoukoli webovou stránku, velmi pravděpodobně se potkáte s možností nastavit si své cookies. Tyto cookies zpravidla neidentifikují Vás osobně , ale slouží k vylepšení fungování stránky, k usnadnění pohybu po dalších podstránkách, ke statistickým účelům a k personalizaci Vašich preferencí.
Také na této stránce používáme soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, o těch dalších můžete rozhodnout sami. Kliknutím na tlačítko Souhlasím nám dáte souhlas s použitím všech cookies na webu, po kliknutí na tlačítko Nastavení se dozvíte více informací o cookies a zároveň můžete povolit jen některé z nich.
Samozřejmě máte právo kdykoli změnit názor, uložené cookies vymazat a nastavení změnit.

Děkujeme, přejeme příjemné prohlížení našich stránek a úspěšný výběr dovolené přesně podle Vašich představ :)

Nastavení

Cookies máte ve svých rukou


Nastavení cookies

Funkční a nezbytné
Funkční cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich stránek a nelze je tedy vypnout. Díky nim jsme např. schopni zobrazit Vám výsledek vyhledávání zájezdu dle Vámi zadaných parametrů a spočítat Vám jeho cenu.
Marketingové
Tyto coookies zpravidla využívají naši partneři a díky nim jsme schopni zobrazovat Vám to, co Vás nejvíce zajímá. Nejedná se o ukládání osobních údajů, ale o práci s identifikátory, které se využívají k cílení, identifikaci zájmů a preferencí a zobrazování adekvátního obsahu, který těmto preferencím odpovídá.
Analytické
Díky těmto cookies jsme schopni vyhodnocovat chování návštěvníků na našich stránkách, díky čemuž pro Vás můžeme naše stránky dále vylepšovat a zjednodušovat běžné činnosti jako vyhledávání či objednávání zájezdu tak, aby pro Vás bylo co nejpřívětivější.