Covid-19: aktuální cestovatelské informace a pravidla >> 

Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů: Hradec Králové

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Hradci Králové, pracoviště v OC, pracovní doba krátký/dlouhý týden.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Jedná se o samostatnou práci na pobočce.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup září 2022.

Prodejce zájezdů České Budějovice

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Českých Budějovicích.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Jedná se o samostatnou práci na pobočce.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Office manager

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: office manager.

Náplň práce:

  • příjem, evidence a zpracování reklamací
  • spolupráce s advokátní kanceláří, manažery a vedením CK ALEXANDRIA
  • komunikace se zákazníky (písemná, telefonická)
  • příprava, aktualizace a evidence speciálních nabídek a benefitů pro zákazníky
  • správa cestovního pojištění a vedení související administrace, komunikace s pojišťovnou
  • průběžná kontrola a aktualizace webových stránek CK ALEXANDRIA
  • spolupráce při tvorbě katalogů
  • tvorba analýz a statistik
  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
  • podpora členů vedení společnosti
  • asistentská činnost
  • samostatné plnění ad hoc úkolů

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • základní znalost anglického jazyka
  • znalost MS Excel a Powerpoint
  • koncepční a analytické myšlení
  • organizační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • schopnost pojmout velké množství různých úkolů (multitasking)
  • proaktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost, loajalita
  • praxi v oblasti administrativy a cestovního ruchu alespoň 2 roky
  • základní právní dovednosti

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: veronika.paulu@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Produktový manažer - destinace Bulharsko

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Celková operativa
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Řízení prodeje, tvorba nabídek
  • Podpora prodeje - školení prodejců
  • Analýza a průzkum trhu, sledování konkurence
  • Spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • Příprava podkladů pro řešení reklamací
  • Organizování informačních cest

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a vyjednávací dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Slevy na dovolené
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu veronika.paulu@alexandria.cz.

Produktový manažer - Středomoří

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Středomoří.

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Produktový manažer - Exotika

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Exotika.

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Naše cookies respektují Vaše soukromí


Ať navštívíte jakoukoli webovou stránku, velmi pravděpodobně se potkáte s možností nastavit si své cookies. Tyto cookies zpravidla neidentifikují Vás osobně , ale slouží k vylepšení fungování stránky, k usnadnění pohybu po dalších podstránkách, ke statistickým účelům a k personalizaci Vašich preferencí.
Také na této stránce používáme soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, o těch dalších můžete rozhodnout sami. Kliknutím na tlačítko Souhlasím nám dáte souhlas s použitím všech cookies na webu, po kliknutí na tlačítko Nastavení se dozvíte více informací o cookies a zároveň můžete povolit jen některé z nich.
Samozřejmě máte právo kdykoli změnit názor, uložené cookies vymazat a nastavení změnit.

Děkujeme, přejeme příjemné prohlížení našich stránek a úspěšný výběr dovolené přesně podle Vašich představ :)

Nastavení

Cookies máte ve svých rukou


Nastavení cookies

Funkční a nezbytné
Funkční cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich stránek a nelze je tedy vypnout. Díky nim jsme např. schopni zobrazit Vám výsledek vyhledávání zájezdu dle Vámi zadaných parametrů a spočítat Vám jeho cenu.
Marketingové
Tyto coookies zpravidla využívají naši partneři a díky nim jsme schopni zobrazovat Vám to, co Vás nejvíce zajímá. Nejedná se o ukládání osobních údajů, ale o práci s identifikátory, které se využívají k cílení, identifikaci zájmů a preferencí a zobrazování adekvátního obsahu, který těmto preferencím odpovídá.
Analytické
Díky těmto cookies jsme schopni vyhodnocovat chování návštěvníků na našich stránkách, díky čemuž pro Vás můžeme naše stránky dále vylepšovat a zjednodušovat běžné činnosti jako vyhledávání či objednávání zájezdu tak, aby pro Vás bylo co nejpřívětivější.