Dovolená Alexandria

+420 270 007 007 každý den 8 – 21 hod.

Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů Praha +

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů Plzeň +

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů, pobočka Plzeň.

Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování
  • znalost rezervačního systému (Amadeus) výhodou
Nabízíme:
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: hybsova@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Produktový manažer +

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer.

Náplň práce:
  • příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • celková operativa
  • příprava a tvorba katalogu
  • kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • řízení prodeje, tvorba nabídek
  • podpora prodeje – školení prodejců
  • analýza a průzkum trhu
  • spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • zadávání dat do rezervačního systému
  • sledování konkurence, srovnání cen
  • příprava podkladů pro řešení reklamací
  • vytěžování letadel
  • organizování informačních cest
  • ukládání novinek na webové stránky
Požadujeme:
  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • znalost anglického jazyka, znalost italštiny vítaná
  • pokročilou znalost MS Excel a Powerpoint
  • koncepční a analytické myšlení
  • organizační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • praxi v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky
Nabízíme:
  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemné pracovní prostředí na centrále CK Alexandria v centru Prahy
  • motivující finanční ohodnocení
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • slevy na dovolené
  • profesionální tým a přátelskou atmosféru
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Nástup dle dohody.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.


Pracovník na pozici delegát/ka - Bulharsko +

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: delegát/ka - Bulharsko.
Náplní práce je práce v naší bulharské kanceláři, doprovod transferů z/na letiště, pomoc při organizování výletů v destinaci, ubytování zákazníků, poskytování informací v rámci informačních schůzek.

Požadujeme:
  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
  • český a bulharský jazyk podmínkou
  • praxe na obdobné pozici vítaná
Nabízíme:
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: info@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Pracovník na pozici průvodce - Kréta +

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: průvodce - Kréta.

Požadujeme:
  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost
  • rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
  • český a anglický jazyk podmínkou
  • praxe na obdobné pozici vítaná
  • nástup možný ihned
Nabízíme:
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Pracovník na pozici recepční - Bulharsko +

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: recepční - Bulharsko.

Požadujeme:
  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
  • český a anglický jazyk podmínkou
  • praxe na obdobné pozici a znalost Bulharštiny vítaná
Nabízíme:
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: info@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Brigádník/ce – administrativní výpomoc - Praha +

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


CK Alexandria
spolupracuje

ERV pojišťovna Benefity pro válečné veterány Platební brány

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte,
sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
ZÁLOHA 990 KČ<BR> k tomu pojištění za 1 Kč ... více