Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze, pobočky Zličín, Smíchov a Černý Most – obchodní centrum, krátký/dlouhý týden.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů Mladá Boleslav

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Mladé Boleslavi.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů Teplice

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Teplicích.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a e-mailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování
  • znalost rezervačního systému (Amadeus) výhodou

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: petra.jezkova@alexandria.cz. Možnost i zkráceného úvazku.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Pracovník callcentra Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: pracovník callcentra v Praze..

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování telefonických a emailových požadavků spolupracujících cestovních agentur a zpracování smluv v rámci našeho rezervačního systému. Součástí jsou i zástupy na prodejnách v rámci ČR – několikadenní zástupy.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Junior produktový manažer - destinace Bulharsko

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti cestovního ruchu vítána

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Firemní benefity – stravenky, MultiSport kartu, slevy na dovolené
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu iveta.studnickova@alexandria.cz.

Junior manažer oddělení marketingu a VIP travel

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: Junior manažer oddělení marketingu a VIP travel.

Náplň práce:

  • plánování, příprava, správa, analýzy a vyhodnocování marketingových aktivit včetně související administrativy, podpora strategického plánování
  • spolupráce na přípravě katalogů, webových stránek
  • zpracování poptávek, plánování, příprava a organizace eventových a skupinových zájezdů, vč. osobní účasti na vybraných zájezdech, související administrativa
  • zpracování poptávek, příprava nabídek, prodej zájezdů, komunikace a péče o VIP zákazníky včetně související administrativy

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou + odpovídající praxe, nebo absolvent VŠ bez praxe, ale s touhou učit se nové věci
  • kreativitu, analytické myšlení
  • organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • vynikající komunikační schopnosti, výborný psaný i mluvený projev
  • pokročilou znalost MS Office (Word, Excel), znalost práce v grafickém editoru výhodou
  • pokročilou znalost angličtiny

Nabízíme:

  • pestrou a kreativní práci
  • mladý a příjemný kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení pod vedením zkušených kolegů
  • možnost cestovat a poznávat nové destinace několikrát ročně
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • pracoviště na centrále CK Alexandria v centru Prahy

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: marketing@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Asistent/-ka vedení společnosti

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: Asistent/-ka vedení společnosti.

CK Alexandria působí na trhu více než 25 let a patří mezi největší české cestovní kanceláře. Zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Na centrálu v Praze hledáme novou kolegyni (kolegu), která by doplnila náš přátelský tým.

Náplň práce:

  • office management, administrativa, vyřizování korespondence a telefonátů
  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří a zasedacích místností (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
  • podpora marketingového týmu a členů vedení společnosti
  • spolupráce při přípravě marketingových a PR kampaní
  • správa Alexandria Bonus Klubu vč. komunikace s členy Klubu
  • samostatné plnění ad hoc úkolů

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail)
  • komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
  • flexibilitu a dynamičnost
  • organizační schopnosti
  • spolehlivost a samostatnost

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • pracoviště na centrále CK Alexandria v centru Prahy
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: marketing@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Produktový manažer

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer.

Náplň práce:

  • příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • celková operativa
  • příprava a tvorba katalogu
  • kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • řízení prodeje, tvorba nabídek
  • podpora prodeje – školení prodejců
  • analýza a průzkum trhu
  • spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • zadávání dat do rezervačního systému
  • sledování konkurence, srovnání cen
  • příprava podkladů pro řešení reklamací
  • vytěžování letadel
  • organizování informačních cest
  • ukládání novinek na webové stránky

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • znalost anglického jazyka podmínkou
  • pokročilou znalost MS Excel a Powerpoint
  • koncepční a analytické myšlení
  • organizační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • praxi v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemné pracovní prostředí na centrále CK Alexandria v centru Prahy
  • motivující finanční ohodnocení
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • slevy na dovolené
  • profesionální tým a přátelskou atmosféru
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Nástup dle dohody.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Delegát / Delegátka v Bulharsku

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: delegát - Bulharsko.

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost
  • časovou flexibilitu
  • asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem

Praxe na obdobné pozici vítaná, český a bulharský jazyk podmínkou. Termín: červen – září 2019.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu již více než 20 let
  • odpovídající finanční ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: info@alexandria.cz.

Recepční v Bulharsku

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: recepční - Bulharsko.

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost
  • schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost
  • asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem

Praxe na obdobné pozici vítaná, český a anglický jazyk podmínkou. Termín: červen – září 2019.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu již více než 20 let
  • odpovídající finanční ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: info@alexandria.cz.

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Poučení o cookies