Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů Jablonec nad Nisou

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů, pobočka Jablonec nad Nisou.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře. Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů Hradec Králové

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů, pobočka Hradec Králové.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře. Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Práce v OC, krátký/dlouhý týden.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Produktový manažer

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer.

Náplň práce:
  • příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • celková operativa
  • příprava a tvorba katalogu
  • kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • řízení prodeje, tvorba nabídek
  • podpora prodeje – školení prodejců
  • analýza a průzkum trhu
  • spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • zadávání dat do rezervačního systému
  • sledování konkurence, srovnání cen
  • příprava podkladů pro řešení reklamací
  • vytěžování letadel
  • organizování informačních cest
  • ukládání novinek na webové stránky
Požadujeme:
  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • znalost anglického jazyka, znalost italštiny vítaná
  • pokročilou znalost MS Excel a Powerpoint
  • koncepční a analytické myšlení
  • organizační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • praxi v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky
Nabízíme:
  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemné pracovní prostředí na centrále CK Alexandria v centru Prahy
  • motivující finanční ohodnocení
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • slevy na dovolené
  • profesionální tým a přátelskou atmosféru
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Nástup dle dohody.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Pracovník na pozici delegát/ka - Bulharsko

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: delegát/ka - Bulharsko.
Náplní práce je práce v naší bulharské kanceláři, doprovod transferů z/na letiště, pomoc při organizování výletů v destinaci, ubytování zákazníků, poskytování informací v rámci informačních schůzek.

Požadujeme:
  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
  • český a bulharský jazyk podmínkou
  • praxe na obdobné pozici vítaná
Nabízíme:
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: info@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Pracovník na pozici recepční - Bulharsko

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: recepční - Bulharsko.

Požadujeme:
  • ukončené středoškolské vzdělání
  • znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
  • rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
  • nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
  • český a anglický jazyk podmínkou
  • praxe na obdobné pozici a znalost Bulharštiny vítaná
Nabízíme:
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: info@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Poučení o cookies