Dovolená Alexandria

+420 270 007 007 každý den 8 – 21 hod.

Nabídka zaměstnání

Pracovník IT oddělení na pozici PROGRAMÁTOR/WEBMASTER

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: programátor/webmaster. Pracoviště v centru Prahy.

Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání, výbornou znalost programování v PHP, HTML/ CSS, objektově orientované programování. Znalost SQL podmínkou. Dále požadujeme příjemné vystupování, aktivitu, zodpovědnost a časovou flexibilitu, schopnost samostatné práce.

Nabízíme: zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu více než 20 let, dobré finanční ohodnocení, firemní benefity.

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: roman.pecl@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Nástup ihned.


Pracovník ekonomického oddělení na pozici ÚČETNÍ

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: účetní. Pracoviště v centru Prahy.

Náplň práce:
  • vedení a účtování agendy pokladen
  • kontrola, zpracování a účtování faktur přijatých, vydaných a zálohových
  • proces příchozích/odchozích plateb a jejich účtování
  • spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách
Požadavky:
  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru)
  • praxe vítána, ne nezbytná (šance pro absolventy VŠ ekonomického směru)
  • znalost českých účetních standardů
  • všeobecný přehled a orientace v oblasti daní, účetnictví a finanční terminologii
  • dobrá znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
  • AJ na komunikativní úrovni vítána
  • znalost účetního systému Pohoda výhodou
  • aktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem, časová flexibilita, kolektivní spolupráce
Nabízíme:
  • profesní a kariérní rozvoj
  • firemní benefity
  • stravenky
  • zajímavou a odpovědnou práci v mezinárodní firmě s českým zázemím
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • práce na plný úvazek
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: natasa.rehorkova@alexandria.cz.
Možnost nástupu srpen 2016 nebo dle dohody. Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.


Prodejce zájezdů - Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/ci do callcentra v Praze.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 20 let
  • dobré platové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Nástup ihned.


Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


CK Alexandria
spolupracuje

ERV pojišťovna Benefity pro válečné veterány

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte,
sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
ZÁLOHA 990 KČ<BR> k tomu pojištění za 1 Kč ... více