Dovolená Alexandria

+420 270 007 007 každý den 8 – 21 hod.

Nabídka zaměstnání

Pracovník callcentra - Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici callcentra v Praze.
Náplní práce je vyřizování telefonických požadavků, zadávání smluv do systému, potvrzování rezervací prodejcům, několikadenní zástupy na pobočkách v rámci ČR.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Nástup ihned.


Prodejce zájezdů Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů, pobočka Praha.
Náplní práce je obsluha klientů na prodejně, vyřizování telefonických a emailových požadavků, administrativní práce na pobočce.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Nástup únor/březen 2017.


Prodejce zájezdů Olomouc

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici: prodejce zájezdů, pobočka Olomouc.
Náplní práce je obsluha klientů na prodejně, vyřizování telefonických a emailových požadavků, administrativní práce na pobočce.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování
  • znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Nástup ihned.


Pracovník na pozici delegát

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: delegát.
Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání v oblasti cestovního ruchu, znalost práce na PC, příjemné vystupování, řidičský průkaz, samostatnost, rozhodnost, zodpovědnost a časovou flexibilitu. Praxe na obdobné pozici, anglický jazyk podmínkou.
Nabízíme: zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu již více než 25 let, dobré finanční ohodnocení, firemní výhody.

Životopisy s žádostí o přijetí zasílejte výhradně emailem na adresu boris.weidner@alexandria.cz.

Nabídka brigády
Svozy na letiště

Cestovní kancelář Alexandria hledá animátory a animátorky na letní sezonu 2017.

Požadujeme:
  • plnoletost
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (vzdělání či studium oboru cestovní ruch výhodou)
  • komunikativní osobnost s příjemným vystupováním, spolehlivost a samostatnost
  • komunikační znalost anglického jazyka
  • zkušenosti či talentové předpoklady pro práci s dětmi i dospělými
  • flexibilitu a dynamičnost, schopnost pracovat v týmu
  • časovou flexibilitu - možnost odjet v létě na delší dobu do zahraničí
Nabízíme:
  • zajímavou a pestrou práci v zahraničí
  • výborný kolektiv mladých lidí
  • práci plnou legrace a zábavy
  • dynamické a tvůrčí prostředí
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
Životopisy a motivační dopisy zasílejte do 2. 3. 2017 výhradně emailem na adresu: animace@alexandria.cz.
Výběrová řízení budou probíhat 5. 3. v Praze. Společně se životopisem prosím rovnou uvádějte své časové možnosti (od kdy do kdy můžete být v létě pracovně v zahraničí).


Produktový manažer (Praha)

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici produktový manažer.
Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání, komunikativní osobnost s příjemným vystupováním, flexibilitu a dynamičnost, organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail), znalost anglického nebo italského jazyka slovem i písmem podmínkou, praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky,
Nabízíme: Zázemí stabilní společnosti fungující na trhu cestovního ruchu více než 25 let, dobré finanční ohodnocení, firemní výhody, pracoviště v centru Prahy.

Životopisy s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu boris.weidner@alexandria.cz
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.


Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


CK Alexandria
spolupracuje

ERV pojišťovna Benefity pro válečné veterány Platební brány

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte,
sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
ZÁLOHA 990 KČ<BR> k tomu pojištění za 1 Kč ... více