Dovolená Alexandria

+420 270 007 007 každý den 8 – 21 hod.

Rady pro Vaši dovolenou

V následujících řádcích jsme si pro Vás připravili praktické rady a doporučení pro příjemné strávení Vaší dovolené. Berte je prosím jako doporučení z naší strany, které vychází z mnohaletých zkušeností i z podnětů klientů, které jste nám dali možná i Vy prostřednictvím našich anketních lístků.

1. KROK – KAM NA DOVOLENOU

První otázka, kterou si položíte, je určitě kam na dovolenou a druhá by měla být – co od dovolené očekávám a kolik peněz z rodinné pokladny jsem ochoten na dovolenou vyčlenit. Pokud si opravdu položíte tyto otázky a odpovíte na ně – hned od počátku máte vyhráno, alespoň částečně. Už je jenom krůček k tomu správně si vybrat. Nemůžeme očekávat, že za „málo peněz bude hodně muziky“, vynaloženým finančním prostředkům bude odpovídat kvalita a rozsah poskytovaných služeb. Pečlivě si proto prostudujte textovou část u jednotlivých ubytovacích zařízení, ale i oblastí a zemí a tomu odpovídající části ceníku. Nejedná se v žádném případě o ztrátu času. Stojí za to věnovat pozornost i doporučením naší cestovní kanceláře, kterému pečlivě připravujeme podle našich zkušeností s cílem pomoci Vám vybrat si Vaši dovolenou podle Vašich představ.

2. KROK – NÁKUP DOVOLENÉ

Pokud si vyberete cíl Vaší dovolené podle Vašich představ a rozhodnete se pro „čekání na lastovou cenu“ – musíme Vás zklamat, ale ve většině případů se Vaše čekání nevyplatí. Mějte na paměti, že čekání na lastové ceny není vždy nejvýhodnější, málo kdy se stane, že za cenu lastovou dostanete přesně to, co chcete.
To se týká jak ubytovacího objektu, tak i kvality pokojů (studií, apartmánů). Zkuste to obráceně, podívejte se na mimořádné akce při zahájení prodeje, téměř vždy se dostanete na srovnatelně výhodné cenové podmínky jako při cenách „last minute“ a právě u toho ubytovacích zařízení, právě v tom termínu, který chcete.

3. KROK – PŘED DOVOLENOU

Už jste si vybrali? Teď je času dost na všechno, už aby ta dovolená byla, to Vás jistě napadne. Zkuste se k tomu zamyslet nad délkou platnosti pasu nebo občanského průkazu a podívat se, jak to ve skutečnosti je. Ano, máte dost času právě v tomto období vše dát do pořádku. Den před odjezdem je většinou pozdě.

4. KROK – BALÍME!

Už začínáte balit. Nezapomínejte si pečlivě prostudovat naše pokyny na cestu, které Vám posíláme cca 7 dní před odjezdem. Vyhnete se tak mnoha nepříjemnostem a cesta na dovolenou bude pro Vás pouze příjemným zážitkem.
Zkontrolujte si, zda-li v zavazadlech máte vše potřebné a uložené přesně podle našich pokynů. Nebudete potom muset na letišti přeukládat věci ze zavazadel do zavazadel apod. Jako zářný příklad mohou sloužit například nůžky nebo nože, které musí být uloženy v zavazadlech odbavených do zavazadlového prostoru v letadle, nemohou být v zavazadle příručním. Vezměte si k ruce při balení naše pokyny na cestu, opravdu se Vám to vyplatí. Základní informace naleznete i v našem katalogu nebo na www.alexandria.cz.

5. KROK – ODLÉTÁME NEBO ODJÍŽDÍME

Máte zabaleno, v příručním zavazadle máte platné cestovní doklady, ubytovací vouchery, potvrzení letu (u letecké přepravy) a doklad o cestovním pojištění, bylo-li v naší CK sjednáno a přicházíte na místo odletu/odjezdu, které jste nalezli v pokynech na cestu.

6. KROK – LETÍME NEBO JEDEME!

Spolu s potřebnými doklady usedáte do autobusu v případě autobusové dopravy podle rozdělovníku, který většina dopravců zpracovává před odjezdem a sdělí klientům při nástupu nebo v případě letecké přepravy pokračujete k odbavovací přepážce tzv. „check in“ letecké společnosti označené číslem Vašeho letu. Číslo přepážky naleznete na světelné informační tabuli v odletové hale. Odevzdáte zavazadla k odbavení do zavazadlového prostoru a po předložení platného cestovního dokladu obdržíte palubní vstupenku, na které je vyznačeno písmeno, číslo východu do letadla (gate) a tzv. „boarding time“ – čas nástupu do letadla.
Plánujte si proto nákupy v tranzitním prostoru podle tohoto času a dále poslouchejte i letištní hlášení a sledujte obrazovky monitorů podle čísla letu. Dozvíte se z nich o změnách časů letů, změnách gate nebo event. o zpožděních. Vyhnete se tím tomu, že letadlo odletí bez Vás! Pamatujte, že i v případě odjezdu nebo odletu se vyplatí si plánovat přípoje s dostatečnou časovou rezervou – letadlo ani autobus nepočká!

7. KROK – PŘILÉTÁME NEBO PŘIJÍŽDÍME

V případě vlastní dopravy přijedete na místo určené v pokynech a řídíte se přesně pokyny, které jsme pro Vás připravili. Pokud něco nebude fungovat – volejte na uvedený telefonní kontakt. Je tu pro Vás celých 24 hodin denně. Chceme, aby i Váš příjezd byl a proběhl v klidu a pohodě.
Pokud přijedete na místo dovolené autobusem, postará se o Vás delegát naší nebo partnerské cestovní kanceláře a dovolená v místě pobytu může začít!
Po vystoupení z letadla Vás většinou autobus dopraví do letištní haly, kde nejdříve projdete pasovou kontrolou a vyzvednete si zavazadla většinou na běžícím páse a projdete celní kontolou a jste venku z tranzitního prostoru. Prohlédněte si ještě v tranzitním prostoru Vaše zavazadla. V případě, že je máte poškozena nebo je nemáte vůbec – obraťte se na zaměstnance letiště (stále ještě v tranzitním prostoru) a sepište PIR (PROPERTY IRREGULARITY REPORT). Na jeho základě Vám bude (v případě oprávněnosti) poskytnuto ze strany letecké společnosti plnění podle přísl. předpisů. Jeho vyřizování jde pak zcela mimo naši odpovědnost – dbejte proto, prosím, pokynů leteckého přepravce.
V příletové hale na letišti jste očekávání zástupcem naší nebo partnerské cestovní kanceláře a ten Vás dále nasměruje na transfer do Vašeho hotelu a poskytne Vám všechny další potřebné informace.

8. KROK – UŽÍVÁME SI DOVOLENOU

A je to tady. Klid a pohodu se Vám budeme snažit zajistit a věříme, že zajistíme – krásné počasí – to je jediné, co i při vynaložení veškerého úsilí ovlivnit nemůžeme. Využijte informačních schůzek našich delegátů, jsou od toho, aby Vám poskytly základní informace o destinaci a možnosti účasti na výletech a dále slouží i k tomu, aby Vám delegát pomohl při řešení jakýchkoliv nesrovnalostí. Pamatujte, že nedostatky ve službách je potřeba našim delegátů sdělit a to proto, aby mohli nápravu zjednat na místě (např. vyměnit pokoj, zajistit úklid apod.).
Později se pak těžko, ne-li úplně, náprava zjednat nedá a je škoda si nechat znepříjemňovat dovolenou.

9. KROK – ZPĚT DOMŮ

A tak to rychle uteklo! Dovolená je u konce. Čas odletu máte na potvrzení letu, které jste si pečlivě uložili spolu s cestovními doklady (nejlépe v hotelovém trezoru). Čas transferu na letiště, který jsme pro Vás zajistili, naleznete na informačních tabulích v ubytovacím zařízení nebo Vám bude sdělen naším delegátem na informační schůzce. Sledujte, prosím, pokyny, protože i čas odletu se může změnit, a to z důvodů, které nemůžeme ovlivnit.

10. KROK – POMÁHÁME

Věříme, že jste si dovolenou užili a že se již těšíte na další. Chcete si ji užít ještě lépe – vyplňte, prosím, naše anketní lístky, které jsme Vám předali spolu s odbavením. Pomáháte nám tím zkvalitňovat naše služby a to je náš hlavní cíl – spokojenost našich klientů. Děkujeme všem našim klientům, kteří vyplnění těchto anketních lístků věnovali svůj čas a věřte, že jejich vyhodnocení je součástí i tohoto katalogu.

Slova závěrem? Jediná – přejeme Vám šťastnou ruku při výběru dovolené z naší nabídky a krásné zážitky a příjemnou dovolenou!


CK Alexandria
spolupracuje

ERV pojišťovna Benefity pro válečné veterány

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte,
sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
ZÁLOHA 990 KČ<BR> k tomu pojištění za 1 Kč ... více